27.6.08

Urfa´li Dayinin mektubu :)



Babo nassan, eyimisen?

Gene Fatihayi kapti, kefi yerinde.

Oraları bilmem ama…

Bıraları bıra olmahtan çihmıs.

Mezarindan kahsay,kafayı yersen.

Öldüğiye sevinirsen…

Sıra geceleri bitti artih,

Şindi Bitlis’te bes minare de yoh,

Hasangalasi’nda caketim de kalmamış,

Hem Urfa daglarinda ceylanlar da gezmiy,

Herkes: Sak-suka, saka da - suka söli…

Ne mırranın, ne de kehvenin dadı kaldı,

Kehvenin nestlisi çıkmış, sütü de içinde.

Kaçah çay da hepden kaçah olmış,

Sallama içiyler…

Ahhh.. Su gavır icadi televizyon yohmı?

Tam üç tene eve aldim,gene de acans dinliyemiyem.

Kumasinin yüzünden kocasindan ayrilan böyük kız,

Yaseminin penceresinden bahmazsa göremiymiş.

Öbür oğlan Kurtlar Vadisi.

Hele o güççügü yohmu? Sen görmedi.

Saçini hep Amerikan kesdiren,

Gözü, kulagı oyni namissizin.

Acun Firarda deyi, başka bişe demi,

Turizm dersine eyi geliymis.

Valla yalan,

Mahsadi çibildah avratlara bahmah.

Torunun Şehmuz’la ifdihar etmelisen,

Aletirik Mehendisi çihtı.

İs bulamadı, kaldirim mehendisiyem deyi.

Galdirim da yoh ya, çamirlarda debeleniy, duruy…

Babo bi de telefon çihmis,minnacih.

Şalvarin cebine on tene sığar.

Tele-fon amba teli,meli yoh.

Eyi bisey de çok yalan söyli.

Ben Silo’yu tarlada görüyem,

Aradigin gisiye ulasilmiy diy.

Ancaaa foturaf çekiy…

Bu cümma rühuya hatim indirecekdik;

Mevlüt Hoca nazlaniy,bogazi argiymis,

Yoh gendini üçaylara hazirliymis…

Eve iki tene CD göndermis,

Bunuyla girh hatim iner dimis.

Eh..Sen de bununla idare edersen.

Dünya isleri bitmiy.

Sindi biye müsade;

Asagi kepir tarlaya gidiyem.

Golf oynayacağam da

Blogcu´muz da olusan ufak bi bakim asamasinda sizlerle buradan iletisim kurdum ...mecbur kalmadikca burayi kullanmiyorum ama diger blogumla birlikte güncelliyorum.Haberiniz olsun istedim .

...BoncukDevrim...

Keine Kommentare: