21.4.08

Bebek Süveter



Bebek giysilerine bu aralar takilmis durumdayim :) bebek yelekleri,bebek süveterleri ,asagida ki prenses bebek elbisesi cok severek örüyorum,bu bebek süveteri ya da yelegi ...kiskardesimin bebegi icin ördüm,henüz gelen giden yok ama kardesim tutturdu ille ör diye...eh iyi öreyim bariiii sana cici bi bebek süveteri dedimm ördüm.

Bu modeli sevgili "Göznuru" nun sayfasinda görmüstüm,cokta güsel resimleyip anlatmis...paylasimlari icin tesekkürler...

Bu da benim ürünümm cok kolay hemen bitiyor ,sagini solunu dikme olayi yokk :) zevkli yani...Bu modelden bi de beyas renk yapip üzerini islemeyi düsünüyorumm sizce nasil olur ?

örmek isteyenler icin detaylarini anlatabilirim yeter ki sorun :) demistimm...Maral´im sormus tabi efenim ne demek :)

Süveter ipim biras kalin oldugu icin 4*nolu $i$le önce 100 ilmek olarak basladim 24 sira sonra bel kismina gelecek yerden 24 ilmek kestim...Sirt kismini 30 ilmek ördüm 16 ilmek ortasinda kalacaksekilde ilmekleri kapattim elimde kalan iki kolu birini $i$te beklettim bi tarafini ördüm sonra digerine gectim.Süveterin heriki yani da ayni ölcüye gelince (yaklasik 25) sira heriki parcayi birlestirdimm ilik acmayi unutmusumm geriye dönüp yeniden ilik actim :) siz unutmayinn vee süveterimis bittiii

Süveterimin ön kismini yakindan görmek icin tiklayin


Keine Kommentare: