21.4.08

Bebek Elbisesi



Mini mini kislara elbisee,bebelere elbise,alli güllü ,cicekli böcekli kiz bebeklere elbise :)

Arkadasimin yigeni icin ördüm bu cici bebek elbisesini,bi tane daha var o da bitti ama süslencek sonrada yola cikacak sahibine dogruu :)

Bebek elbisemi nasil yaptim ? efenim bebek elbisemi 3,5 * no´lu $isle 100 ilmek 4 ters 2 düz olarak bir karistan faslaca ördüm....bel kismina gelince her iki ilmegi birlikte ördüm (ilmekleri asalttim yani...)100 olan ilmek sayimis 50* oldu ....üst kismini haraso ördüm 20 sira sonra kolevini her iki yandan 3 ilmek kestim...bi kac sira sonra yakasini ayirdimm ,aski kismini ördüm...

Arkasi da ayni sekilde örüldü...arka siranin aski boyunu biras faslaca ördüm ve ilik actimm...sonra da tüylü ipten beline sözdee kusak yaptimm :) bi tane cicek uydurdumm ön kismina diktimm...

Ben bu bebek giysileri örmeyi cok sevdimm :) hem cabuk bitiyor hem de süsleyip püsleyince böylee ho$uma gidiyor...severek ördümm,insallah güsel kizimis da severek begenerek giyer...

Bebek elbisemisin yaka kismini yakindan görmen icin tiklayinn

1 Kommentar:

gülcelem hat gesagt…

ayyy ne şirin bişy bu böle emeklerinize sağlık...http://elifgulcelem.blogcu.com/