15.12.11

Çok Yönlü Blogger Ödülüm



Bakinnn ödüllerimee :) Gülcan´cigim bana cok yönlü blog ödülü vermis...(baglanti ekleyemedimm,linkini yaziyorumm,
Ödül ayni zaman da sobe benzeri sorular tasiyor...tam 10 tane soru var ama ben birazcik kirpmayi düsünüyorumm :) amann kimse duymasinn :)
Arkadasima cok tesekkür ediyorumm...gelelimm sorulara...belki 10 tanesi de cevaplayabilirimm :)
sorular kendimizle alakali olup bir nevi tanitim anketi gibi birsey,hakkimizda kimsenin bilmedigi seyler...10 tane sey :)
1.) Acima,af etme gibi duygularim yoktur...sanirim cocuklugumdan kalan bir yara olsa gerek...cocukluguma inecek bir gönüllü ariyorumm :)
2.)Mevsimler den yaz ayini severim ama ki$ ayini da habi cok severim...sebebi ise,dogum günümün ki$a gelmesidir...Allah´im bana iki tane güzel cocuk verdi,iki de $ubat dogumlu :)
3.)Kediyi,köpegi bir de hamsterleri cok severim...böcekten korkarim :)
uzun ince bir yilanla karsilastim ama korkmadimm :)
4.)Sabah kahvaltisinin önemi büyük biliyorum ama buna ragmen sevmiyorum kahvalti yapmayi...haa yanimda birileri olursa olabilir yiyebilirimm birseyler...
5.) Insallah bir gün kurtulacagim,dumanini yel´in aldigi,parasini el´in aldigi pis sigaradann :(
6.) Bir de bir sey daha söyleyim sizlere,yeni seneye girer girmez Implant dis sahibi olmak icin gün sayacagimm...cünkü di$lerim beni terketmek istiyorlar ve günden güne daha cok agriyip sallaniyorlar...onlar beni istemiyorlarsa bende onlari istemiyorum hem de hic...
7.)Aksam karanligi cökünce disari cikmam...(mecbur kalmadan...)
8.)Metro´ya tek basima binemem... :) raylardan gelen agirbir koku var,mazot mu deyim ,demir kokusu deyim iste her neyse o koku basimi döndürüyor bayilip düsmeyim diye illa ki yanimda birileri oluyor,olur ya bayilirsam ayiltsin beni diye :)
9.)Denizi cok severim,yüzmeyi cok severim...ama yüzme havuzlarini sevmem nedense...
10.) Cay cok severim,yaz - ki$ farketmez demler icerim,ama illaki demlenmeli,sallama cay icmem :) ve sallama cayi anlarimm hemenn... ne fenayimm demi :)
11.) ne on biri yaa sorular bitmiss ayy ayy cok sevindimm :)
Canim arkadasima cok tesekkür ediyorumm...cok seviyorum seni gönlü güzel arkadasimm benimm....Eger uzun blog yazilari okumayi seviyorsan izlemeye al ve oku...pisman olmayacaksin :) iste link...

Kommentare:

Gelibolu17 hat gesagt…

kimsenin bilmediği gerçeklerdi bak şimdi hepimiz öğrendik,sana burda parmağımı sallıyorum haberin yok,çünkü görmüyosun :)
niye sigara içiyosun,bırak onu bırak,ama kül tablasında değil,gerçekten bırak bir kasdına hiç yakışmıyor sigara içmek bana göre :)

gaddarız biraz galiba,inecem ben senin çocukluğuna,uzan evladım şuraya bakim,ailenizin psikoloğu geldi :)

Akşam bende dışarı çıkmam yalnız başıma,korkarım :)

sonra niye başkalarını sobelemedin bakim,aşkolsun bozdunuz mim zincirini halkaları kırldı sizin yüzünüzden :)

çok teşekkür ediyorum vakit ayırdığın için canım,öpüyorum seni kocaman,yeni senedede inşallah komik ve uzuuun yazılar yazıp seni implant dişlerinle güldürmeyen ne olsun :)

hadi kal sağlıcakla,selamlar,sevgiler :)

boncukdevrim hat gesagt…

ahhh canim benim yaa sabah sabah ne güldümm :)
ben burdayimm gel in cocukluma ama cabuk cik emi,kaybolursun filan Allah muhafaza :)
dogru söylüyon gülüm icmek istemioyom sigara ama iciyom iste...
komik seyler yasarsan sonuna kadar okurumm,gülerimm implantli dislerimle...hahaha :)
cok tesekkür ediyorum sana canim benimm,sende saglicakla kal...

MARİFETANE (Elif Hatice) hat gesagt…

Canım benim hayırlı cumalar diliyorum sana..

boncukdevrim hat gesagt…

Saolasin canim benimm,gecti ama sana da hayirli cumalar olsunn...