3.2.11

Dana´s Shawl

Eski ewimisde baslattigimis 9.Örgü Etkinligimiz "Sal Ör" yeni ewimis de burada sona erdi.

Benim etkinlik $alim, daha önceden ördüyüm Dana´s Shawl,bu sefer yanlarindan ilmek cikarip ördüm kat kat oldu,cok hos oldu :)

Ziyaretcilerim Dana´s Shawl´in aciklamasini istemisler,onlar icin modelin altina aciklamasini yasdim umarim islerine yarar :)

Hersaman diorum,beyendiginis modelin aciklamasini sorun efenim,ben fesat bir insan degilim elimden geldigince yardimci olmaya calisirim..

Dana´s Shawl´in aciklamasi asagida kolay gelsinn...















6 Kommentare:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı hat gesagt…

canım ellerine sağlık bende geçenlerde simlisini paylaştım ama örneği 4 kez çalışmışsın bayıldım süper durmuş.

kenardan ilmek almayı biraz daha açıklayabilirmisin
ben ördüğüm şalın ilk başta ilmek sayısını artırmayı düşünüyordum biraz daha uzun olsun diye ama buda hoş bir yöntem.
sevgiler

osbilbumusa hat gesagt…

s.a.
hayırlı geceler devrimcim.ellerine emeğine sağlık ablam.güzel günlerde kullanmanı dilerim.ayrıca minik ceylini doğum gnüü kutlu olsun.Rabbim hayırlı,uzun bi ömür nasip etsin inşallah.a.e..o

osbilbumusa hat gesagt…

devrim ben foruma giremiyorum gene

Anonym hat gesagt…

Açıklama için çok teşekkürler,herşey mükemmel ellerinize sağlık.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı hat gesagt…

canım bilgilendirme için çok teşekkürler demek yeni hatırladın:))) sevgiler canım benim

EMİNE ÖZTÜRK hat gesagt…

kızkardeşim bu tarz bir şal istiyor... inşallah örebilirim en kısa sürede ellerine sağlık..