26.1.10

Sobe :)


Canim Muazzez Ablam beni sobelemis...

bi bakalim o ne demis , ben ne demisimm :)

_Blogunuzu nezaman actiniz ?
07.02.2007 kendime dogum günü hediyem...

_Blogunuz da islediginiz konular ?
_Kendi nacizane yaptigim el islerim,netten beyendiyim hikayeler filan...

_Blogunuzla ilgili düsünceleriniz ?
Her ne kadar bu aralar fasla ilgilenemesemde , dosta düsmana karsi BURDAYIM :)

_Blogunuz da yayinladiginiz ilk konu ?
Cicekli bir fulardi ...

_Sizi izlemeye alan ilk kisi ?
Hayal Dünyam Ilknur´du ...

_Size ilk yorum yazan kisi ?
´Hatirlamiyorumm malesef :(

_En cok yorum alan yaziniz ?
Bilmemm :)

_Begenildini düsündügünüz yaziniz ?
Örgülerimm :)

_Tarafinizca düzenlenen etkinlik ?
Dantel etkinligi...oldukca güseldi...

_Katildiginiz yarismalar...
yok ki ...

_100 ve katlarinda ki üyeleriniz ?
Bak bunu anlamadimm :) üye derken nasil yani arkadas mii ihihii :)

_Toplam yazi adetiniz ? (gecen yila ait)
gecinis :) diyer soru :)

_Blogunuzun size kazandirdiklari ?
El becerim daha cok gelisti, bilmediklerimi ögrendim,bildiklerimi ilerlettimm...dürüst,sewecen bi kac arkadas edindimm bunlar da bana yeter...ikiyüslü yalancilari saymiorumm tabi ki ...kii onlar kendilerini bilirler :)


Vee bittii...sabirla okuduyunus icin hem size hem de canim ablacima tesekkür ediyorum dogum gününü kutluyorumm kocamann kocamann öpüorumm :)

1 Kommentar:

Unknown hat gesagt…

canoom nerdesin sen merak ediyorum snei iki gündür ariyorum cebinide evinide acmiyorsun? merak etmeye basladim en son blog sayfana bakmak geldi aklima mesaj yazmissin bugün nerelerdesin msnede mesaj birakiyorum cevap yazmiosun, yoksa küsmüsün banada geri aramiyorsun?