4.5.09

Yazlik Tunik


Efenimm, bu benim yarim bitmeyi bekleyen örümcek modelli tunigim di gectigimis günler de bitti ve iste burda :) bugüne kismetmis...
Anlatiyim mi birascik ? anlatiyimm :)
omuz hizam kadar zincir cekip,üserine 3 sira ikili trabzan yaptim,kol kismin da yine ölcerek ayirdim be örümcek yaptim...bu islemi ipim bitene dek devam ettim,ve bitti cok sükür...

Bi kac gün ziyaretlerimi aksattimm...neden aksattim elimden kücük bir ameliyat oldum onun icin :( simdi yaram daha iyice öbür hafta insallah dikislerim alincak we benn örgülerime dewam edecegim :)
Efenim cok güsel bir hafta gecirmenis dilegiyle,yüreginisden sewgiii,yüsünüsden gülücükler eksikk olmasinn...hepinisi kocaman sewiyorum (*_*)

3 Kommentare:

dantelistan hat gesagt…

yaza hazırsın ne güzel rengide hoş ellerine sağlık canım bizde seni çok seviyoruz

Unknown hat gesagt…

amaninn bu tunikk cok cüzel olmuss, bendede turuncu boncuklu bir ip var bende onla bundan mi örsem ki.. ellerine saglik canoom cok güzel olmusss..

elay hat gesagt…

a.s.
canım,çok geçmiş olsun.ne oldu bi tanem nazar mı değdi?inşallah önemli bir şey değil dir daha doğrusu uzun süreli bi rahatsızlık değildir diye dua ediyorum canım.Rabbim başka dert göstermesin.kendine iyi bak canım.a.e.o.
ya bluzun hakkında fikrimi yazmadan gidiyordum az kalsın.çok güzel olmuş.güzel günlerde kullan canım.ipin de çok parlak görünüyor.