13.4.09

Yakadan Baslama Bayan Hirkasi,


Bu da yenice biten we dügmeleri dikilen hirkam...yelegim gibi yakadan basladim...ayricalik olarak sadece kollarini ördüm ...ipimin markasi "gipsy" birascik kalindi 5 no* ile ördüm...cumartesi günü giydim aliswerise gittim markette ne kadar hanim warsa hepsi sordu :) mailimi aldilar örceklermis :) de haydii ozaman kolay gelsin....
Detaylari icin buradan buyrun...
Yakasi ve kolu icin buradan buyrun...
Keske dediginis herseyin bu hafta olmasi dilegiyle sewgiler efenim :)

3 Kommentare:

Unknown hat gesagt…

masallah gulom bu ne hizz, ellerine saglik cok süper olmuss..

elay hat gesagt…

selamlar boncuğum,
nasılsın canım?ellerine sağlık.çok güzel olmuş hırkan,güzel günlerde kullanmanı dilerim.insan becerikli olunca başka oluyor tabi ki.Allah nazardan saklasın bacım.a.e.o.

Suppruss Çeyiz hat gesagt…

Tamam bitanem kaldirmam videoleri, takı yapıyorum, hatta 2 tane de siparisim var ama bebekler agir basiyor. İyi aksamlar canim öptummm!!!

http://supprusstaki.blogspot.com