23.4.09

23Nisan ve Sobe


Büyük önder Mustafa Kemal ATATÜRK´ümüzün,cocuklaramisa armagan ettigi 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Cocuk Bayrami´nin da tüm cocuklarimisin we yüregin de cocuklugu kalmis bütün herkesin bayramini kutluyorumm...
veee geciyorumm Muazzez ablamin sobesine,

*Yil sonunda zengin olmak kosulu ile bir yil boyunca her gece kabus görmek ister miydinis ?_Hayir kesinlikle istemesdim..."Azicik asim,dertsis basimm " :)

*Kör olma we sagir olmak arasinda nasil bir secim yapardiniz ?
_Ikisini de istemesdim :( neren agrisa canin orda :(

*Öleceginiz ani bilmek istermiydiniz ?
_Isterdimm,"amannn sonraa yaparim"dediklerimi yapardim(örnekler cogaltilabilir)

*Bu gecenin son geceniz olacagini ögrensenis,birine söylemediklerinisden dolayi üsülürmüydünüz?
_Üsülmesdimm...söylerimm ben ,ne olursa olsun ,insan hak ettigi gibi yasar...

*Bir yil boyunca herseyin mükemmel oldugu,ancak yil sonun da o yili unutacaginizi bilebile yasanmasini ister miydinis?
_Isterdim...hersey bizinsanlar icin ...acisiyla tatlisiyla...

*Evinis yaniyor,aileniz ve siz kurtuldunus,son kez daha ewe girme sansinis olsa neyi kurtarirdinis?
_Eger ewimde,kedim,köpegim,kusum vs...yoksa kesinlikle girmesdim...Canim Saolsunn :)
Yüregi güsel ablama sobesi icin cok tesekkür ediyorum,

ben de Beyhan´cigimi sobeliyorumm...

2 Kommentare:

Unknown hat gesagt…

bugün 23 nisaann hep neseyle doluyor insann, özledim cocuklugumda ki 23 nisan kutlamalarini simdiki cocuklar hic bisi yapmiolar, canooom tesekkürler sobe icin hemen cevapliyorumm..

Anonym hat gesagt…

Hallo.
Ich mochte mit Ihrer Website boncukdevrims.blogspot.com Links tauschen