29.3.09

Bayanlara Baharlik Sapka




Yeni ördügüm şapkalarim ,yukarda ki coktann sahibine ulaşti...
Pamuk oglumun kedili şapkasindan yola cikarak yaptigim baharlik şapkam...
3,5 no* şiş ile ördüm sayilarini fasla tuttum, istedegim uzunluga gelince 5 sira ters ördüm ...
uc kisminda ise şiş degistirdim (5 ) 6 sira haroşa ördüm ilmeklerimi kapattim yanina ise cicek örüp diktim :)
Pamuk oglumun kedili şapkasini görmek icin buradan buyrun...

Kommentare:

dantelistan hat gesagt…

her ikiside çok şık olmuş ellerine sağlık bende kız kardeşime öreceğim öyle fantazi giyemem normal bir bere ör dedi ama nasıl birşey olacak karar veremedim alttaki model sanki istediğine uygun gibi bakalım başlayacağım zaman birdaha incelemeye gelirim iyi geceler

nurayla hat gesagt…

canım sağol...gelmene sevindim.ama ben şuan çıldırcam.2 saattir blgsyar başındayım.yeni alınan ftğrf mknsnın sırrını çözmeye çalışıyom.adamlar güzel icat etmişler ama ben birtürlü resimlerimi kaç haftadır yayınlayamıyorum.kocişim böyle zor işleri hep bana bırakır.....cd sini yükledim ama lakin hafıza kartındaki resimleri aktaramıyom.allahım sabır diliyom kendime.neyse canımcım görüşürüz bye

elay hat gesagt…

s.a.
hayırlı günler bacım.nasılsın.ben bu aralar yoğunum.gelen giden,cuma günü de yemekli misafirim var.koşoşturmaca ile geçiyor,gerçi iyi ki öyle.sen nasılsın bi tanem.dizüstü bilgisayar da aldılar ortanca oğlana.dersleri için lazımmış.belki o zaman bu bana kalır.pek emin değilim gerçi sadece ümit.kocaman öptüm canım.a.e.o.

Suppruss Çeyiz hat gesagt…

Marifetli kardeşim benim, ne güzel bere bu böyle şimdi gidip kediliyede bakıyorum ellerin dert görmesin. Öptüm seni iyi sabahlar bitanemmmm!!!

http://supprusstaki.blogspot.com