8.2.09

Sobe :)




Yilin ücüncü sobesiyle karsinisdayim...kim sobelemis beni ? Sevgili Narish sobelemis cok tesekkür ederim canimm :) hemen sobemin cewaplarina bi bakalim...

En sevdiğim kelime?"Anne ve Annecim"


En nefret ettiğim kelime?"Yok yok yok"kelimesinden hic haz etmem...


Beni ne heyecanlandırır?Olmasini istedigim birsey beni cok heyecanlandirir


Heyecanımı ne öldürür?Olmasini istedigim seyin olmamasi


En sevdiğim ses?Sevdiklerimin sesi bir de ezan sesi


En nefret ettiğim ses?Insanlarin kavga ederken cikardiklari sinirli ses


Hangi mesleği yapmak istemem?Ebelik yapmak istemezdim..


Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdim?Bosulan elektronik esyalari tamir etmek


Kendim olmasaydım kim olmak isterdim?Hic bi fikrim yok bu konuda...cünkü ben "beni" seviyorum :)


Nerede yaşamak isterdim?Ülkemde yasamak isterdim..


En önemli kusurum?Hic bir seyi unutmamak(keske basi seyleri unutabilsem )


Bana en fazla keyif veren kötü huyum? ihiii :o) insanlarin beni ikna etmeye calismalari ,olmayacagimi bile bile :)


Kahramanım kim?Sevdiklerimm


En çok kullandığım küfür?ehehe olmas sölememm el alem ne der ?


Şu anki ruh halim?Su an ki ruh halim , oldukca sakinim,mutluyumm,zaferi ben kasandimm :)


Hayat felsefesini hangi slogan özetler?Kimseye degerinden fasla deger verme !


Mutluluk rüyam nedir?Efenim sevdiklerim eger mutlulularsa ,keyifleri yerindeyse bende osaman mutlu rüyalarin icindeyim demektir...


Mutsuzluğun tanımı?Sevdiklerimin yaninda olmamasi


Nasıl ölmek isterdim?Sevdiklerimi son kes görmek onlara konusmak ,helallesmek kimseye sikinti wermeden sikinti cekmeden ebedi yolculuguma cikmak isterim


Öldüğümde cennete gidersem Allah'in bana kapıda ne söylemesini isterdim?Gir kulum sen burayi hakettin demesini isterimm
Efenim bende canim arkadasim Burcu´yu sobeliyorum...
Yeni bir sobede bulusmak üsere...hepinise güsel bi hafta diliyorumm

Keine Kommentare: