18.12.08

Müjde :)

Sevincimi sizlerle paylasmak istedim canim arkadaslarim,kiskardesim Cansu´nun merakla we sabirsislikla bekledigi bebegi bugün ögle waktinde gününden önce gelip hepimisi sewince bogdu :)
Bahtin acik,kaderin güsel olsun Selin´im Rabbim seni anneli-babali büyütsünn...Canim kardesim yaninda olmak isterdim bu unutulmas aninda elinden tutmak isterdim ama kismet olmadi olsun cokk usaklarda da olsam benim yüregim seninle...seni cok seviyorumm canim kardesimm bu güller senin icin :)

2 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Bende senin sevincine tum kalbimle ortak oluyorum ve ALLAH uzun omur versin,anali babali buyusun... İyi sabahlar,optum

makhina hat gesagt…

aaa canım aynı gün mü doğdu bizim kızların kızları :))Allah analı babalı büyütsün hayırlı ömürler versin bahtı açık olsun,vatana millete ailesine dinine hayırlı bir evlat olsun İnşallah çok sevindim canım konuşursan bende de selam syle