21.11.08

sobe

Efenim Sevgili Dantel83 ve Selinmisirli tarafindan sobelenmisim iki ayri sobe iki ayri cewap buyrun okuyunn :)
ilk olarak Merwecimin sorularina cewaplayimm,
Aile denince akliniza ilk gelenler: Aile bir agactir ne kadar güsel ilgilenirsen sahip cikarsan o kadar werimli olur örn:Yaprak Dökümü...birascik hüzünlü ama tam bir aile dizisi...
Kisaca günlük programiniz:Cocuklu evhanimlarinin yaptigi seylerin aynisi :)
Encok ilgi duydugunuz ugras:Bilgisayar,elisi :)
Yemek yaparken dikkat ettiginiz noktalar:Cabucak temis tarafindan yapiwermek :)
En cok sewdiginiz cicek:Kaktüs we kir cicekleriSevdiginiz iki huyunuz:Hic bir seyi kolay kolay unutmam bir de sabirliyimm
Sevmediginiz iki huyunuz:Kinciyim sewmiyorum bunu ama napiyim elimde deil ki :(
*Eweett sira Selin´in sorularinda buyrun okuyun efenimm,
Adınız: DevrimNerede Oturuyorsunuz/Nerelisiniz:Kirikkale´liyim,Almanya/Münih´te ikamet ediyorum,
En Sevdiğiniz Müzik Türü ve Sanatçı : Özgün Müzik ve Devlerini cok seviyorum onlarin sarkiylariyla büyüdümm son zamanlar da ise Türckce Rock takiliyorum :)
En Sevdiğiniz Film ve Sanatçı : Eski Türk Filmlerini cok seviyorumm....Bir Demet Menekse,Umutsuzlar,Ucurtmayi Vurmasinlar :)
Yaptığınız Bir Spor var mı? : Önceden kosardim ama simdi malesef zamanim olmuyor...oglumu bi krese filan werince King Box gitmek isterimm :)
Giyim Tarzınız : Etek ve elbise ile rahat edemedigim icin genel de pantolon giyiyorum cok rahat sagim solum kapali :)
En Son Okuduğunuz Kitap : Bebek Bakimi ile bi kitapti...kitap okumasi sewmiyorumm :(En Sevdiğiniz Yazar veya Yazarlar: Aziz Nesin,Nazim Hikmet bi de hanim daha wardi yaa unuttum ismini simdi :(
Sizi Mutlu Eden Kişi : Sewdiklerim beni mutlu ederler :)En Sevdiğiniz Yemek veya Yemekler: Makarna,hamur isleri,tatlilar :)
Çok Sıkıntılı Anlarda Kurtarıcınız Kimdir: Sigaram heralde ...
Hayatınızın En Önemli Olayı Nedir : Anne oldumm
Sizin İçin Sevgi Nedir : En basitinden bi örnek weriyimm oglummm annemm diye sarilinca o benim icin en büyük sewgidir...(örnekler cogaltilabilir)
Başınıza Gelen En Matrak Olay: Offf o kadar cokk ki anlatsamm cok uzunn sürer :))
Sadece 5 Kelime ile Kendini Anlatır mısın?: Biras huysus,birak gicik,biras sinirli ama cok tatli bi kisim ben herkes beni cok sewer eeee ben de onlari sewerimm...Sen iyi olursan hayatta iyi olur,herkes iyi olur bunu ögrendim !
Efenim ben kimseyi sobelemiyorumm ama konulari begenipte cewaplamak isteyen linkimi werip cewaplayabilirler...Hayirli Cumalarinis olsun akabinde ise güsel bi haftasonu dilerim sewgilerimle...

Keine Kommentare: