12.11.08

Kiz cocuklari icin Anlatimli Panco,






Panco modelimiz 1 ve 3 yasinda ki kizlarimiz icin,bu gördügünüz pancoyu kuzuma yapmistim o kadar cok istek almis ki aciklamayi görev bildim saolsun bacim resimledi tek tek gönderdi :) (cünkü ben resimlememistimm )bu kisim yakadan baslangic kismi oluyor 45 ilmekle 2 ters 2 düz lastik olarak ördüm ,ilk sira ön düz arka ters ördükten sonra 24 ilmek düz örüp sonra sisime 1 ip doladim yaninda ki 1 ilmegi ördüm yine 1 ip dolayim kalan 24 ilmegimi düz ördüm,arkasi ters oluyor yani haro$a...
Ön kisimlarin da tam ortada ki ilmegi her seferin de örüyorus yanlarindan ip dolayarak artirma yapiyorus ayni zaman da her iki sira da bir en köse de kalan yerlerden birer tane artiyorus gibi omuz seklini güsel werebilmemis icin...
Pancomuz istenilen uzunluga geldikten sonra en alt kismina 3 sira arkali -önlü haro$a ördükten sonra ilmeklerimizi kapatiyorus we uclarina püskül takiyous ,birascik cicili bicili olsun diye isleme yapiyorus :)

Keine Kommentare: