3.9.08

Sobee :o)

Tatiller bittii tatilci yawru kuslar yuwalarina döndü sobeler basladii :) iyi olduu yaa wallaa ascikk uhunetimis dagilsinn ehehe (*_*)

Biricigim Maral´im ,Nuray´cim ve hemserim Yaren sobelemisler efenim buyrun cewaplarimi okuyunn :)

1-)Blog yazmaya ne zaman,nasıl başladın..?

Arama motorlarinda "elisi" basligiyla bisiler ararken blogculari gördüm...bi kac gün sonra 07.02.2007 tarihinde kendime dogum günü hediyesi olarak blogumu actim ...kivirabilirsem ne alá dedim kivaramassam ruhuna fatiha dedimm :) baktimm oluoo burdayimm (*_*)


2-)Blog yazılarının konusunun belli bir çizgide olması için özen gösteriyormusun..?

Ben ,hikayeler,yazilar,resimler haricinde kendi elmeklerimi yayinliyorumm...nasil yaptigimi da yaziyorumm ,arkadaslarima yardimci oluyorum yanii bu sekilde ilerlemeye calisiyorumm...elimden geldigince itina gösteriyorum tabiikii...


3-)Blog yazmayı daha ne kadar sürdüreceksin..?

Ayy wallaa :) $ey oldum yani kendimi bölee nebiliyimm hmm sanatci gibi filan hissettimm :)elimden geldigince burdayim yani tabi ki coookk uzunn bi süre sürdürmek istiyorumm efenim neden olmasinn :o)


4-)Blog yazmak senin için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı..?

Yanii benim elim pek bos durmas habire bisiler üretirimm ama modelim yoksa elimde ,bi hikaye yada fikra filan yayinlarim ,sayfami yenilerim ..yoksa blogum ac kalmis gibi hissediyorumm ...zorunlu olarak degill sewdigimm icin yapiyorumm.



5-)Blog yazmak için günde bazı şeylerden feragat ediyormusun..?

Bilgisayarim benim tek eglencem,gurbetteki tek arkadasim,yoldasim diyebilirimm genelde bilg*basindayim ama giremedigim zamanlarda merak ediyorum kimim gelmis ,nolmus, ne bitmis,hangi arkadasim sayfasina ne koymus filan tabi ki aklim kaliyor...


Efenim ben de Rana´cigimi sobeliyorumm,Malatya´nin sicagin da güsel güsel cewapla hadi bakalimm etipufum benimm :)

Keine Kommentare: