26.5.08

Gülümse....

Manyaklik Derecesi,

Öğretmen derste çocuklara dönerek sorar:
- Söyleyin bakayım, Kuzeyimizde Karadeniz, Güneyimizde Akdeniz,Batımızda Ege
denizi varsa BEN KAÇ YAŞIMDA OLURUM?..
Arka sıralardan bir parmak kalkar:
- Kırkdört ögretmenim...
Gerçekten de o yaşta olan Öğretmen şaşırır :
- Dogru... Ama nasıl bildin?..
- Gayet kolay ögretmenim... Benim yarı manyak bir agabeyim var; tam yirmi iki
yaşında...Onun yaşını iki ile çarpınca sizin yaşınız çıkıyor...

Böyle Soruya Böyle Cevap,

Renkli kişiliği ve düşük not vermesi ile öğrencileri arasında özel bir üne sahip olan felsefe öğretmeni, sınav yapacağı gün öğrencilere, önce kâğıt ve kalemlerini hazırlamalarını söyledi, sonra da sandalyesini kaldırıp masanın üzerine koydu.
Sonra:
"Sınav sorumu soruyorum" dedi. "Bu sandalyenin var olmadığını
kanıtlayınız."
Sıfırcı felsefe öğretmeni, sınav kâğıtlarını okuduktan sonra, bu konudaki ününe gölge düşüreceğini bilmesine rağmen, hayatında ilk kez bir öğrencisine yüz üzerinden yüz vermek zorunda kaldı.
Öğrencinin sınav kâğıdında yalnızca şu iki sözcük yer alıyordu:
- Hangi sandalyenin?

Selami Var...

Öğrencinin biri Mısır'da üniversite okuyormuş. Yazılılar bittikten sonra sömestır tatili olmuş. Arkadaşı Ali'ye, ben memleketime gidiyorum sen bana notlarımı iletirsin: Eğer bir zayıfım varsa Ali'nin selamı var, iki zayıfım varsa Muhammed'in selamı var, üç zayıfım var ise Muhammet Emin'in selamı var dersin demiş. Arkadaşı notlara baktıktan sonra evini aramış, babası çıkmış telefona. Ali orada mı diye sormuş; babası, yok demiş, o da notu bırakmış:
- Ali geldiğinde söyleyin, ümmeti Muhammed'in selamı var.

www.sevdicegim.net

Yüzünüzün hep gülmesi dilegiyle mutlu ve bol kahkahali bi haftasonu dilerim (*_*)

Keine Kommentare: