3.4.08

sobee :)

ebee sobee :)

Iste yine bir sobe-i wakka ile karsinisdayimm. Sibel , "konusu" cok güsel oldugu icin beni de sobelemis cok tesekkürler Sibel´cimm,düsündügünn icinn (*_*)

A_Annem,

B_Babam :( iki yil oldu kara topraklara dü$eli...

C_Cam kiriklari ,hayat gibi...

D_Deniz,Konyaaltii

E_Elma hem de kipkirmisi

F_Fakir ,elimden geldigince yardim etmeye calisirimm :(

G_Günes...isinmak istiorumm simsicakk

H _Hayat,acisiyla tatlisiyla ,kisa ve ya uzun bir hayat...

I_Irmak ,Kizilirmakk

i _ipek bir mendill

J_Ja , Almanca´da "evet" anlamina geliyor

K_Kuzuuuu o bilirr kendinii

L_Lambaa ,lamba olmsaydi geceleri örgü öremesdimm (*_*)

M_Makarnaa mmmm...!

N_Nargile esim cok sewerr

O_Orda bir sehir var usaktaa, o sehir benim sehrimdir :)

Ö_Öpücük :o()

P_Papatyaa ,seviorr sevmiorr

R _Remziye Sultan , annemin ismi :)

S _Sezer oglu$umun ismi

$ _$imarik hazirlann sobelencenn

T _Tarkann ,gül döktüm yollarinnaa

U_Ucak Lufthansa :)

Ü_Ütü müü ben almayimm

V_Vatanim

Y_Yaseminn...hazirlann seni de sobeleyecemm

Z_ Ziyaretinis icin cok tesekkürler :)

Sibel´cim soben icin bir kez daha cok tesekkürler zewkle yasdimm saolasinn...efenimm simdi gelelimm kimleree;

Yasemins , $imarik , Ayse71

Keine Kommentare: