21.4.08

Bayan Yelegi


Evimisde bulunan artik yumaklardan yapabilecegimiz cici bir yelek...eger sizde benim gibi alli ,morlu cafcafli renklerden hoslaniyorsaniz iste size bir firsat...

Yelegimi 4 nolu $isle arka 80,önler 40 olarak basladim...10 sira birters 1 düz lastik olacak sekilde ördükten sonra renkli ipimle modele gectim...modelde cok basit ....kol kesimini 3-2-1 yaptimm...

Aslinda yelegime fermuar dikecektim onun icin dügme iligi acmamistimm,fermuardan wasgectimm ama dügme icin ilik yok :( söktüm müü? sökmedimmmm....bu güsel yelek sökülür mü? ne mi yaptimm?

Yelegimin manset denen ön kisimlarindan tig ile bir sira sikigne yaptim ikinci sirada ilik olsun diye zincir cektim 8 tane, geri sikigne yaptim,her dügme yerinin karsina zincir cekerek ilik actim,coban dügmesi denen dügmelerden aldim rengarenk diktimm...we sonuc :)

Modeli yakindan görmek icinn tiklayin

Keine Kommentare: