27.3.08

Sobeee :o)

Canim Makhinam , beni sobelemis :) cok tesekkür ediyorum caniminici,biricigim :o)

sorular aynen $öyle ;

*Yemeyi ve yapmayı en sevdiğin yemek nedir?

_Makarna,Lazanya,sucuklu yumurta :) Yogurtlu Corba ,efenime söleyimm bi de hmmm Tavuklu Patates

*Evliliğiniz evlenmeden önceki beklentilerinizi karşıladı mı?

_Ohooo faslasiyla :) e$im iyidir saolsun,hep suyumdan gider :o)

*Seçme şansınız olsaydı başka bir ülkede yaşamayı ister miydiniz?

_Türkiye´m de Kirikkale´m de anneme yakin oturmayi cook isterdimm amakismet degilmis :( tee buralara geldim...ne diyelim gönüller bir olsun.

*Günün en çok hangi vaktini seversiniz?

_Ak$am vaktini cok sewerimm ...hani insanlar kostur kostur isinden cikar hizli adimlarla ewlerine giderler ya o durum cok hosuma gider

*En son okuduğunuz kitap nedir, tavsiye ettiğiniz kitap var mı?

_Kitap okumayi sewmem malesef :( okul yillarim da Tarih kitaplarimi okurdum özet cikarmak icin :)

ben kimi sobelesem ki...? zuhal , pinar , kukuli sobeleyimm :)


Keine Kommentare: