14.3.08

8 Mart Dünya Kadinlar Günü,

Anne

Dünya kadınlar günümü dediniz?
Bir gün kadınların ha!
Diğer üç yüz atmış dört gün kimin?
Kadın o kadar kutsal ki,
Kadın o kadar büyük,
O kadar özel ki...
Bir güne sığar mı? .
Mümkün mü, kadınsız bir dünya,
Kadın, analarımız.
Kadınsız bir dünya olamaz,
Kadın eş, kadın kardeş,
Kadın aşk, kadın sevgili, kadın büyü...
Ana kucağı, aile ocağı, vatandır kadın...
Kadınsız bir iş, bir aş var mı ki..?
Bir gün verdin onlara.
Ben istemem almam asla,
Sizin olsun sekiz mart.
Bütün günler benim,
Diğer günlerime dokunmayın.
Hepsi benim bensiz bir dünya varsa,
Kim bunu savunuyorsa,
Oraya taşınsın.
Ben Ana rahmi, ben ana kucağı.
Ben ana vatan, ben ana dolu,
Ben sevda yoluyum.
Evladıma ana, kardeşime abla,
Nineme torun, anneme evladım ben.
Sekiz martı unutun.
Diğer günler unutmayın,
Böyle günlerle kendinizi avutun ama,
Bizleri avutmayın..

www.antoloji.com

Acisiyla,tatlisiyla,iyisiyle,kötüsüyle Dünya Kadinlar Günümüz kutlu ve mutlu olsun,yüzümüzün hep gülmesi dilegiyle...


1 Kommentar:

makhina hat gesagt…

selam bacım buraya yorum yazmamıştım buraya yazayımda kadınlar günü yazısı küsmesin bana:))kuzuyu yıkadımm uyuttum geldim söle sakin sakin iki bakınayımda gideyim,sen naptın gezdin mi bugün?