2.2.08

piril piril fular

Görsel olarak daha iyi anlasilmasi icin yakin cekim yaptim.Bu cici sey benim fularim...Ipim hakiki Türk mali :) ismi "Celebi Piril"...örümü cok güsel ve zewkli...50gr* dan olusan iki yumaktan cikiyor yani 100 gr*kullanmamis lasim...

Birascik anlatmak istiyorum ,ilk önce 3,5 no*$i$ ile 26 ilmek atip iki sira bir ters bir düz lastik örüyoruz,lastik bitince $i$ degistirip mümkünse 7* no ile (cünkü,ilmekler daha dolgun we güsel duruyor) iki siralik lastigin üserine "Yalanci Selanik" modelini uyguluyorus....

Yalanci Selanik: Bir ilmegi örüp yaninda ki ilmegi örmeden basina ip atarak,arka sira da ise ip atilan ilmegi birlikte haraso olarak örülen model...

Uc kisiminda ise ,"Karanfil " modelini uyguladim 16 sira sonra her iki yanlarindan keserek ücgen görünümü sagladim ,uclarina da tigla minik cicekler ördüm...

BaslaNgic yerini büsdümm, (orayi ince durmasi icin 3,5 no* $i$ kulladim bombeli olmasin diye...) oraya yine tigla ördügüm katmerli gülümü diktim ve bittii...Daha fasla detayini istersenis sorun efenim...elimde örmekte oldugum bi fularim daha war istersenis yapimini resimlerim :)

Keine Kommentare: