16.1.08

Betü$´ün cicileri,

Betü$´ün cicileri...

Betü$´ün bolerosu we etegi...Betü$ benim yigenim...cok tatli,cilweli,kipir kipir bisi :) bu yil okula basladi...bu cicileri ona ördümm :)

Bolero,Derya Hanim´in bolerosu...istedigimis ölcüde ikiters ikidüs lastik örüp ikiye katliyorus...tigla etek uclarina kol agizlarina örümcek yapiyorus...son sira fistik yapip kapatiyorus...

Etek ise, bel kismi kadar ilmek atiyorus...bu modeli örecegimis bedene göre ilmek sayisini 10 tane olmak sartiyla artitip eksiltebiliris....

Bu 71* ilmek basladim ipim ince oldugu icin,ehh yigenimde ufak tefek minyonn halasi gibi :)

Lastik örüyorus yakla$ik 15 sira...(sonra lastik kismini ikiye katlyorus) lastik örme i$lemi bitince 4 ters 10 düz örüyorus...düz olan yerleri sac örgüsü yapiorus,ben 10 sirada bir yaptim...

Ancak bu kadar acilayabildim sormak istedinis yer olursa sorun aciklarim efendimm...

Keine Kommentare: