16.1.08

Ben Kilibik miyim?

Sözde kılıbıkmışım ilgisi yok kardeşim.
Ne isterse yaparım uysaldır benim eşim.
Akşam işden dönüşde giriyorum evime
Severek başlıyorum gündelik işlerime

İçiriyorum önce bizim yavruya sütü
Varise yapıyorum alelacele ütü
Hatasını görürsem kızıyorum hanıma
Diyorum sakın gelme oklavayla yanıma

Her akşam önlügümü takmaz ise belime
Kesinlikle bulaşık almıyorum elime
Yıkamam tek kaşık hatun bilir huyumu
Hele bir ısıtmasın gör bulaşık suyumu

Mümkün degil dokunmam kirli çamaşırlara
Ayrılmamışlarsa renkli ve beyazlar bir yana
Asla iş yapdım demem bu kadarcık emege
Bütün işler bitince sıra gelir yemege

Diyet yaptıgı için özenirim yagına
Götürürüm nerdeyse sofrayı ayagına
Haftada bir çig köfte ister bizim ufaklık
Pazar günü yaparım yok bunda bir tuhaflık
Hatunla aram iyi çok memnunum halimden
Çünkü şekerim sözü düşmez asla dilimden.

www.bilgicagi.net alintidir....


Keine Kommentare: